Onno Hoes, Stap onmiddellijk op.

Contact the author of the petition

This discussion topic has been automatically created of petition Onno Hoes, Stap onmiddellijk op..

lang leve de coffeeshop!!!

#126 runners...

2013-05-11 12:43

er zijn al zeker 20 jaar (en nog langer)coffeeshops in maastricht...nooit problemen! en zijn nu ongeveer 15 jaar runners in en om maastricht: alleen maar gezeik!! ik laat mijn dochters niet graag alleen naar de stad gaan hoor dat is toch te bizar voor woorden in je eigen stad! oprotten met die ratten..terug het riool in! en daar kan Hoes bij helpen, haal je kop uit je reet en kijk wat die runners aanrichten !!!!

Guest

#127

2013-05-11 12:47

hoop dat dit ook gaat gebeuren dat opstappen van Hoes, had al veel eerder moeten gebeuren.(een pracht iemand voor deze functie is Huub Adriaans of Theo Bovens)

Guest

#128

2013-05-11 12:48

Wat er niet in de petitie staat, maar wat minstens zo belangrijk is, is het naast zich neer leggen van een gerechtelijke uitspraak betreffende deze materie. Zo heeft burgemeester Hoes nu de schijn tegen dat hij de rechtstaat niet respecteert. Hierdoor is hij mijns inziens beschadigd als gezagsdrager. Dit kan hij herstellen door vrijwillig zijn ambt neer te leggen.
Een ondernemer uit de binnenstad

#129 Ondernemer uit Maastricht

2013-05-11 12:51

Sinds de invoering van die stomme wietpas ben ik een groot gedeelte van mijn omzet kwijt, en ik denk dat ik namens meerdere ondernemers kan spreken. Het is gewoon schandalig dat ze geen rekening houden met de overige bedrijven die ook voor een gedeelte afhankelijk zijn van de Belgische en Duitse toeristen. Ik blow zelf niet, maar heb er ook zeker niets op tegen.

Onno Hoes, denk aub eens goed na en hou ook eens rekening met alle overige ondernemers die hun hoofd sowiso amper boven water kunnen houden. Waar is die wietpas nou goed voor, iedereen in mijn omgeving klaagt erover. We hebben nooit geen overlast gehad. Ja nu dankzij de drugsdealers die de markt langzaam overnemen van de belasting betalende coffeeshops.

burger

#130 Re:

2013-05-11 13:04

Onze kinderen worden benaderd door geharde en bewapende gangsters.

Geen hippie achtige wiet rokers meer maar tuig van de straat.

 

Geen wietsferen bij de shops meer, maar hamsterdam langs de maas.

Geen gitaar en een jointje, maar een pistool en een spuit.

Geen lachende mensen bij de shops maar een junk die met een mes zwaait.

 

De politie helpt niet de blower te beschermen! Het is een heel vies politiek spelletje wat er gespeeld wordt over de rug van onschuldige burgers.

 

Meneer hoes, u kan beter opstappen!

 


Guest

#131

2013-05-11 13:14

Hoes heeft de stad Maastricht meer kwaad dan goed gedaan.
Als je als burgemeester al applaus krijgt van illegale drugsrunners en drugsdealers ben jezelf malafide.
Een zakkenvuller die altijd vooraan staat bij André Rieu en de Maastrichtse optocht om maar zoveel mogelijk aandacht op te eisen.
Dus, onmiddelijk zelf ontslag nemen.

Guest

#132

2013-05-11 13:14

Hoes,ga wat anders doen voordat er nog meer stront aan de knikker(s) komt,misschien bij RTL.Voordeel, daar is in ieder geval bewaking aanwezig.
Nico

#133 Re:

2013-05-11 13:15

#5: -

Dat klopt.


Guest

#134

2013-05-11 13:18

Hoes maakt Maastricht helemaal kapot. Voor de "hoes" tijd kon je lekker kuieren door de Maastrichtse winkelstraten. Dat kan nu alleen nog maar met gevaar voor eigen leven.

Guest

#135

2013-05-11 13:27

donder op hoes wij willen een echte sjeng als burgervader

Guest

#136

2013-05-11 13:31

weg met die homo,het word tijd voor een vent die egt van aanpakken weet !!!
dat hij maar burgemeester word van zijn straat dealertjes,....die zijn namelijk ´wel´ blij met hem !! een pot nat ! allemaal ratten,..voelt hij zich mss wel thuis !

Guest

#137

2013-05-11 13:35

hoes je hebt genoeg verdiend met die straatdealertjes,rot op en ga een ander stad naar de klote helpen,..hier heb je al genoeg mensen genaaid !!!
chinaman

#138

2013-05-11 13:36

homo zijn ok, maar als burgemeester nee danke die vrouw heeft geen verstand van zaken
Maastricht

#139 Niet meer veilig

2013-05-11 13:38

Sinds de invoering van de wietpas is het niet meer veilig in de straten van Maastricht. Het wemelt er van de drugsrunners/dealers. Ik snap niet waarom we in tijden van crisis, dit soort domme acties ondernemen. Nu gaat alles via de dealers, is onveilig, en wordt geen belasting betaald.

Laat de coffeeshops toch open, en incasseer belasting als overheid. De markt voor drugs zal er toch altijd zijn, dus kan het beter op een nette en verantwoorde manier. De mensen van Maastricht verdienen een veilige stad, die bruist en gezellig is. Nu is het alles behalve gezellig, ondernemers lopen omzet mis, en de illegale handel neemt toe.

Dus weg met die wietpas!!!

Guest

#140

2013-05-11 13:41

Onno hoes rot op pooier van de straatdealertjes je maakt heel maastricht kapot,waar is de stad waar iedereen welkom is... voor alle nationaliteiten..u vergeet mss hoeveel belasting de shops betalen en iedere buiten lander die parkeergeld betaald en komt eten in onze stad ! dat is veel geld en nu moeten zij boeten terwijl de straatdealers ervan profiteren..die betalen geen belasting hun klanten komen niet parkeergeld betalen of eten in onze stad..ga weg vieze flikker..je zakken zijn al gevuld !!! dit is een katholieke stad...en ook daar zijn homos niet meer welkom !!!
Weg met de wietpas

#141 Delen op social media

2013-05-11 13:41

Beste mensen, probeer deze petitie zoveel mogelijk te delen op social media en vraag of vrienden en kennissen de petitie ondertekenen en eventueel een bericht willen plaatsen. Ik zie dat L1 het nieuws al overgenomen heeft,

Guest

#142

2013-05-11 13:58

oprotten Onno.....trek maar gauw weer in bij je vriendje (Kw)albert
MrGoodBar

#143 Ivoren toren

2013-05-11 14:08

Je kunt er lang of kort over praten, maar één ding staat vast: bijna alle bestuurders/volksvertegenwoordigers, waaronder Onno Hoes en Ivo Opstelten, leven in een ivoren toren. Totaal geen enkele realiteitszin en binding met de maatschappij. Ivo, Onno en vrienden, stop er gewoon lekker mee.

Guest

#144

2013-05-11 14:47

:))

Guest

#145

2013-05-11 15:20

politici die politieke realiteit boven daadwerkelijke realiteit stellen dienen op te stappen.

Guest

#146

2013-05-11 15:25

Ben benieuwd wat zijn reactie gaat zijn over deze petitie en de gebeurtenissen afgelopen week...
pupa chipie.

#147 Onno Heel gauw Oprotten

2013-05-11 15:26

wij als burgers moeten homos gedogen, maar jij wil mensen die een jointje roken niet gedogen en dan maakt het niet uit waar ze vandaan komen. ga ff ergens anders lobyen voor een plaatsje in den haag bij dat andere tuig.

Guest

#148

2013-05-11 15:38

volgens mijn is iedereen daar blind bij de gemeente ziet niet van de burgemeester hoes aanricht met zijn beleid terwijl de rechter anders beslist
Een echte Antiliaanse Sjeng...

#149 Wat zou je doen...

2013-05-11 15:43

Wat zou je doen als je in Belgie wilt tanken en je wordt geweigerd? Of effe wat boodschappen wilt doen... of shoppen??!! Wat zou je doen als je als toerist in Parijs bent.. en de Eiffeltoren wilt bezichtigen en je wordt geweigerd?? Of in Duitsland een lekkere duitse specialiteit wilt eten en je wordt geweigerd? Zou je naar een reden vragen... ikke wel.. jij toch ook? een gegronde reden... gediscrimineerd omdat ik van het buitenland kom... voor mij een onacceptabele reden...
Ons maastricht... Hoes moet weg!!!

#150 Maastricht is ons Maastricht allang niet meer....

2013-05-11 16:08

Maastricht... voorheen n leuke bruisende stad met jah... ook onze vele coffeeshops en drugstoeristen, Vandaag liep ik door de stad en zag een klein stukje Maastricht dat ik een heel jaar niet heb mogen beleven. Overal fransozen en belgen (Jah deze mensen haal je aan hun kleding vaak al meteen eruit) Maar goed, Boven op dat ze overlast brengen,

(En echt is die overlast echt erger dan onze "geweldige" straatdealers van tegenwoordig?!)

Brengen ze ook een hoop inkomsten naar onze stad. Want wie van ons heeft niet langs n buitenlandse auto gelopen, beplakt met een mooie prent? En dit zijn dan nog maar de kleine dingen. We hebben met zijn allen de overlast zien groeien, Ik in het bijzonder niet zo in mijn wijk. Maar dat komt vooral omdat ik buiten de binnenstad woon. Zodra we een voet in de binnenstad zetten, Worden we van alle kanten aangesproken door straatdealers, straatdealers die niet eens uit Maastricht afkomstig zijn. Weigeren wij, of worden we zelfs boos omdat we voor de zoveelste keer worden aangesproken. Dan krijgen we enkel een grote mond en een hoop dreigingen terug. Wat elke keer steeds met meer agressie gebeurd. Zelf persoonlijk vraag ik me af wanneer de eerste zwaar gewonde of helaas zelfs dode hier in gaat vallen. Dit kan toch niet zo`n incompatibel land zijn waar blowers straf als junkies worden weggezet en drank vrij te verkrijgen is op elke hoek??? Moeten mensen om zich een beetje veilig te voelen in de stad zelf messen , pepperspray e.d op zak gaan dragen?

Onno Hoes... Man man man man... WAAR BEN JE MEE BEZIG?!

Maastricht...
Ik kan mijn tranen niet bedwingen...
Ons mooie Maastricht van welleer...
Dat mooie Maastricht...
Is er nu niet meer...

Wij willen ONS Maastricht terug !!!!!!!