Onno Hoes, Stap onmiddellijk op.

Contact the author of the petition

This discussion topic has been automatically created of petition Onno Hoes, Stap onmiddellijk op..


Guest

#176 Re:

2013-05-11 21:11


Guest

#177

2013-05-11 21:22

Onno Hoes maakt zijn er zijn eigen kruistocht van, met wisselende idealen. Zet zijn "macht" in om zich over een rechterlijk besluit heen te tillen. Roept om extra agenten om ,de sterk gestegen, overlast de baas te kunnen en helpt de straatdealers in hun concurrentiestrijd met de coffeeshops. Het verbaasd mij dat de straatdealers in Maastricht nog niet hebben geroepen om extra mankracht aangezien voor hun de werkdruk onder het bewind van Hoes explosief gestegen is!
Limbo

#178

2013-05-11 21:48

Ik ben in Limburg geboren,getogen en er 43 jaar gewoond,werk in Limburg ben cz verzekerd,betaal belasting aan onze regering en omdat ik dan 500 meter over de grens woon in "Europa" word ik gediscrimineerd door een burgervader (zakkenvuller)ronduit schandalig.


Guest

#179

2013-05-11 21:56

hoes ga naar huus,want de sjops die staan op sluiten.
de straten lopen over met de runners uit holland.
hoes ga naar huus,want daar beure rare dingen
hoes nu kijk eens uit je raam,wat is er aan de hand


Guest

#180 couplet 2

2013-05-11 22:12

hoes ga naar huus,want de stad staat op springen
de missie van jouw is echt niet meer te "bringe"
hoes trap et af, je verhaal klopt van geen meter.
zoek je troost bij Opstelten je meester.

meer coupletten welkom
tnx

Guest

#181

2013-05-11 22:27

Haal die struisvogelkop nou eindelijk eens uit het zand

Guest

#182

2013-05-11 23:37

wij als ondernemers verwachten van een burgemeester dat hij voor ons en ons cliënteel een veilige omgeving kan en wil waarborgen.. Onze omzet en veiligheid is al een jaar ver te zoeken, omdat het in Wijck en Centrum een drugs drive-in is. Op iedere hoek staan Rotterdamse Marokkanen te dealen.. Ik durf nog niet met een dagomzet de deur uit zonder begeleiding.. Nee, mijnheer Hoes.. U faalt hier ontzettend en u kiest niet voor behoud van Maastricht.. Dit lijkt een persoonlijk iets en dat kunt u beter in Den Haag of Amsterdam gaan doen.. U verpest het hier voor ons allen..
edith

#183 Re:

2013-05-11 23:50

#1: patHollander -

Je moet ook geen Hollander burgemeester maken van de hoofdstad van Limburg, die begrijpen er niets van! Ze missen de cultuur, ze begrijpen niet dat we aan de grens met Duitsland en Belgie liggen. Dus laat een Limburger het burgemeesterschap overnemen, dan hoef je niet in discussie te gaan met iemand die denkt dat hij het begrijpt, maar meer kapot maakt dan goed is! Weg Onno, go home!

edith

#184 go home

2013-05-12 00:02

Onno Hoes wat doe je in hemelsnaam in Maastricht, je spreekt de taal niet, daarom blunder je ook zo veel. Plastic met carnaval, nu de buren weigeren in de coffeeshops, wat volgt? Mogen we dadelijk nog niet meer dialect praten? Ga naar huis waar je vandaan komt, misschien solliciteren naar RTL boulevard kun je daar je achterlijke dingen zeggen en doen!

Guest

#185

2013-05-12 00:19

Tot hr mèr sjoen trök geit,nao boe hr vaandan keump,veur dat ut heij te èrig oet de hand geit loape!!

Guest

#186

2013-05-12 00:54

Hoes geeft de criminelen een vrijbrief om met messen te zwaaien,schiet toch op man,je ziet toch dat dit niet werkt!!

Guest

#187

2013-05-12 03:47

Het is NIET aléén het "wietpas" dossier, maar zijn algehele afkeer t.o.v. grootste schare onderdanen, waar onze stad voor staat en om geliefd is waar Mijnheer Hoes faalt en duidelijk maakt dat alleen geld en de mensen met geld tellen. Hij heeft totaal geen gevoel voor beleid in de breedste zin van het woord. De sociaal hogere klasse en zijn bekrompen VVD aanhang en blinde volgers, DAAR is hij mee begaan. Denk alleen maar eens terug aan de twee kinderen die omkwamen in een brand.....hoe hij reageerde... en het feit dat deze door grootheids waanzin bezeten "burgervader" NOOIT een fout of vergissing heeft toegegeven en dat waarschijnlijk ook niet zal gaan doen! Teken van gebrek aan respect naar anders denkenden, al kunnen die aantonen dat hij fout was en/of een vergissing heeft gemaakt!
www.topsecretco.com
Guest

#188 Bij Onno Hoes op de koffie ???

2013-05-12 04:35

Wordt het niet eens tijd dat de Maastrichtenaren het heft in eigen handen nemen. Met een paar duizend man Onno Hoes thuis eens gaan bezoeken. 

Als daar bij Onno Hoes thuis alle ruiten worden ingegooid, lijkt me de boodschap voor hem wel duidelijk. Ik meende dat hij op de Grote Gracht woonde. Dat die vuile flikker samen met zijn TV nicht maar snel oprot uit Maastricht. (cremeren zou nog beter zijn, dan zorgt hij elders niet meer voor overlast, behalve een rookwolkje)


Guest

#189

2013-05-12 04:43

Onno Hoes is zo'n homovriendje van een van de grootste drugsdealers bij Justitie. Iets wat al jaren geleden door iemand bekend werd gemaakt maar tot op heden monddood werd gemaakt.

Leest het verhaal op: http://sp00kje.nl/fred-den-b-slachtoffer-van-corrupt-justitiebeleid/

Guest

#190

2013-05-12 05:37

Hoes moet gewoon opstappen. Per direkt. Hij is tesoft met het drugsbeleid. Ze hadden nooit de coffeeshops mogen heropenen. Geef mij.leers maar die was hard en recht doorzee. Dus HOES opzouten!!!!!!!!

Guest

#191

2013-05-12 07:33

Hoes je hebt compleet de plank misgeslagen.
Ik zou wel eens willen weten wat dit grapje van jou de middenstand in het centrum tot nu toe gekost heeft.
Ik hoor ze alleen maar klagen......
Restaurant

#192 Wij lopen omzet mis

2013-05-12 08:01

Sinds de wietpas is onze omzet drastisch gedaald. Ik rook geen wiet en heb verder geen belang bij het drugsbeleid.

Waar het mij en veel andere ondernemers vooral om gaat is de enorme afname van toeristen uit het buitenland. Ik heb mijn winkeltje mede dankzij deze toeristen kunnen opbouwen en kan nu net mijn hoofd boven water houden. En ik ben niet de enige, er zijn vele ondernemers in Maastricht die omzet mislopen. Zelfs de gemeente zelf loopt omzet mis,

Waarom?

Stop die wietpas!! en laat Maastricht weer tot leven komen.
We leven in een crisis, en weigeren geld! Dom Dom Dom!

#193 De kostbaarste en domste beslissing ooit

2013-05-12 08:11

Als inwoner van Valkenburg heb ik weinig last van de huidige problemen die zich afspelen in de binnenstad van Maastricht, maar als ik de verhalen lees van de vele ondernemers die hun restaurant of friture nog maar nauwelijks open kunnen houden door de afname van de toeristen uit Belgie en Duitsland, dan vindt ik dit economisch gezien een zeer domme beslissing. Waarom zouden wij in tijden van crisis geld van toeristen weigeren? De overlast die nu veroorzaakt wordt door die dealers en drugsrunners is vele malen hoger dan de coffeeshops veroorzaakt hebben. Het lijkt op een persoonlijke missie, en er wordt niet meer aan de medemens gedacht.

Ik hoop dat ze net zoals de rest van Nederland meteen stoppen met de wietpas en de buitenlanders gewoon weer toelaten. Het is 2013, discrimineren kan echt niet meer in deze tijd.

Ik zal deze petitie doormailen aan al mijn vrienden en kennissen en hoop hierdoor een steentje bij te dragen aan het stoppen van de wietpas.




Guest

#194

2013-05-12 08:13

Bah! zo schadelijk die rotzooi . Ik zeg alles op de brandstapel
En verbieden die zooi.
Smoker uit Hasselt

#195 Lekker jointje

2013-05-12 08:17

Ik woon net over de grens en kom 2 keer per maand naar Maastricht voor een gezellige dag op het terras en een jointje in een van de vele coffeeshops. Het is jammer dat ik nu op een andere manier aan mijn wiet moet komen. Ik hoop dat we snel weer naar binnen mogen, en dat ze deze onzin stoppen.

Guest

#196

2013-05-12 08:43

steek je kop niet langer in het zand, en erken dat de proef met de weetpas geheel fout was.
BigSmoker

#197 coffeeshops

2013-05-12 08:52

Coffeeshops in maastricht hebben dit zelf gecreerd ze hadden de mogelijkheid om voor de grens te verhuizen maar dat wilden ze niet omdat ze wisten dat ze dan in de gaten zouden worden gehouden wie het brengt hoeveel er word verkocht ik ben niet voor de burgemeester ik rook zelf en de overlast van de runnertjes vind ik ook vervelend want nu word er verkocht aan minderjarigen plus het feit dat ze nu ook makelijker met harddrugs in aanraking kunnen komen maar de coffeeshops zijn een witte maffia verkopen meer dan ze mogen bepalen de inkoopprijs voor de hash die ze invoeren ze hebben miljoenen verdient hash word ingekoopt voor 3 euro de gram verkopen door voor 10 euro 11 euro topskunk voor 4 en half euro en doorverkocht voor 13 tot 15 euro tel je winst uit ik koop nu niet meer uit de coffeeshop iemand komt brengen voor 10 euro heb ik amnesia waar ik in de shop 15 euro moet voor betalen
jan

#198

2013-05-12 09:09

Ik zie Onno met vriendje altijd voor me hoe ze mensen die roken maar vies vinden ! Bah,zeggen ze dan !!!
jan

#199 Re:

2013-05-12 09:12

#194: - jij drinkt zeker !!1 Dacht ik al !

 


Guest

#200 bedreiging metmes van kinderen

2013-05-12 09:21

hij heeft geen last van straat dealers in zijn buurt wat de burger onder vind maakt hem niets uit wat voor hem telt is hoe hij zijn zak kan vullen ga terug naar holland en geef ons weer een echte burgervader zodat onze kinderen veilig zijn op straat