Onno Hoes, Stap onmiddellijk op.

Contact the author of the petition

This discussion topic has been automatically created of petition Onno Hoes, Stap onmiddellijk op..

Onnozel&kwalbert

#226

2013-05-12 17:27

Weg mit dee ezel en truk met to the point!

Guest

#227

2013-05-12 17:37

geweldig initiatief, hopelijk gaat hij en met hem alle burgemeesters uit het zuiden die er net zo over denken!Veel succes voor de coffeeshop collega's in het zuiden die meedoen met de aktie van maastricht. Marc je bent geweldig.

Guest

#228

2013-05-12 18:02

hoes noa hoesssssssss

Guest

#229

2013-05-12 18:03

niet alleen aftreden, maar direct gekozen burgermeester NU!
skinny.nl

#230 onno is een leugenaar

2013-05-12 19:05

desgevraagd, zit hij recht in de camera te liegen, (hij was niet gevraagd om te liegen ;o))
op de vraag; of de wietpas een succes was, antwoordde hij,
oude vrouwtjes durfden nu weer het vuil buiten te zetten.

dikke vette bullshit., zijn vriendje zit op de coke op tv allerlei onzin te vertellen, en wij zouden niet in een andere stad naar de shop mogen??

daarbij, waarom is wiet eigenlijk illegaal???
omdat een amerikaanse zakenpik rond 1920 zijn papierhandel veilig wilde stellen, wilde hij voorkomen dat zijn voor de papierindustrie, bomenkap praktijken werden overgenomen door hennep kwekers. door leugens over het groene spul te verspreiden. en nu, 90 jaar later zijn we nog de dupe ervan. tijd voor nieuwe regels, of nog beter, geen regels, vrijheid blijheid

Guest

#231

2013-05-12 19:37

Hoes, barbaar hou toch eens op met achterlijk zijn en stap gewoon op.

Guest

#232

2013-05-12 20:02

Iemand die keihard de werkelijke feiten in 'zijn' stad blijft ontkennen kan natuurlijk nooit 'burger-meester' zijn! Goed dat mensen hier hun stem kunnen laten meespreken.

Guest

#233

2013-05-12 21:23

Handelaars, dealers en gebruikers worden steeds meer brutaler, ze handelen in steegjes waar jonge kinderen in de buurt zijn die in gevaar worden gebracht, stop dit !!!! Ook dit kabinet is er schuld aan en doet er niets aan !

Guest

#234

2013-05-12 21:36

Beter coffeeshops als die drugrunners op straat.

Guest

#235 europa

2013-05-12 23:42

Beste Onno
Jouw beleid lijkt bijna een geloof.
Ik als niet gelovige en trotse sjeng wil je er toch op wijzen dat,
dat tijdens de tweede wereldoorlog de minste joden uit limburg zijn gedeporteerd t.o.v. de rest van de overige provincies dankzij de grensoverschrijdende werking.Nee ik ben geen racist of wat dan ook.Maastricht heeft altijd geleefd in de "handel" zei het markt,eten,drugs.
door alle eeuwen heen zijn wij het centrum van activiteit geweest.
blij dat jij er nu verandering in brengt.
ik ben wel klaar voor een saai leventje.Ik ben nu over de 40 kan ik al pensioen krijgen want ik heb meer dan 20 jaar in een "sjop" gewerkt.
of moet ik op uw beloften en die van het uwv wachten? (verschenen in dagblad de Limburger) (red.haha)
ach wat ook ik werk wel door u kunt pensioen pakken en vergeet het wachtgeld niet.......en uw RTL bonus.
kunt u eindelijk "Opsteltens" MMMMHHHHHHMMMMMM uit de mond nemen.
vriendelijke groet.
dr.pr stroontvleeg


Guest

#236 Re:brandstapel

2013-05-12 23:55

#194: -

Brandstapel 14 de eeuw het is 2013!!

stel jouw kinderen starten met drugs? zeg nooit nooit!

laat ze starten met jouw meest onschuldige versie...."ALKOHOL"

waar wil je dat ze dat kopen? bij een illegale "pool" die je kinderen blind maakt of bij de buurtsuper waar controle op leeftijd is?

moeten wij nog verder gaan?

 


Guest

#237

2013-05-13 02:54

sinds de weedpas is ingevoerd op 01/05/2012 is er meer beweging op straat. mensen die alleen een jointje rookten raakten sinds 01/05/2012 meer in contact met straatdealers met meer dan weed alleen en die zogezegd al eens zonder weed zitten maar f*cking wel altijd de smeerlapperij van bruine (heroine) hebben en aanpreijzen! heel jammer welliswaar daar je ik da
gast

#238 Re: Helaas niet goed geschreven. Te veel bestaat in dit geval uit twee woorden.....

2013-05-13 04:58


Guest

#239

2013-05-13 05:39

Meneer hoes,u behoort zelf tot een minderheidsgroep.
Hiervoor vraagt u tolerantie en begrip,waar ik het helemaal mee eens ben!
Maar hoe is het dan mogelijk dat u een hele bevolkingsgroep zo veroordeelt?
Ik rook zelf ook wel eens een jointje,puur om te relaxen en minder pijn te hebben!
En dan lees ik dat u blowers uitschot vindt...bedankt maar weer.
Misschien moet u zelf ook wat toleranter worden naar mensen die anders zijn dan u!!!
What you give...is what you get.....

Guest

#240

2013-05-13 05:40

Helaas heeft Hoes een eigen agenda en is hij geen burgervader.
Sweetie

#241 Re: Thanx voor je tolerantie...

2013-05-13 06:00

#104: Pro Onno -

Dat jij het eens bent met Onno...prima!!!

Maar ik laat me als blower niet door jou veroordelen...tssss...

Ik rook af en toe wel eens een jointje,vooral tegen pijn.

Anders zou ik een stuk minder kunnen werken,omdat ik anders zware pijnstillers zou moeten slikken waar je totaal versuft van raakt.

En dan zeg jij dat ik tuig ben?

Ik heb altijd gewerkt,ben klein zelfstandige en werk lange dagen,dus wat ik in mijn vrije tijd doe,is mijn zaak!

En waarom hoor ik jou niet over de overlast die de vele cafegangers veroorzaken???

Vooral op de markt breken er regelmatig ruzie's etc uit,moet jij daar op het Boschstraatkwartier toch zeker ook merken!

Maar dat is maatschappelijk zeker wel toegestaan...

Ik wens jou nog een heel fijn leven,maar wel met iets meer tolerantie.

 

 


Guest

#242

2013-05-13 06:37

stop deze onzin en pak de dailers

Guest

#243

2013-05-13 06:56

Hoes is totaal ongeschikt als burgemeester, hij past vooral in een stad als Maastricht niet thuis gezien zijn minachtende mening over Limburgers!

Guest

#244 Re: Discriminatie drugs kopers????

2013-05-13 07:32

#27: Echte sjeng. - Discriminatie drugs kopers????

haha wil wel eens zien wat gebeurt ,als we zelf de straat opgaan en die runners aanpakken !!

geloof maar dat wij dan degene zijn die vastzitten voor geweld,en de runners lopen vrolijk op de kade rond


Guest

#245

2013-05-13 07:44

Er moet weer een Limburger burgemeester worden, die begrijpt de mensen die de drugsrunners zat zijn.
bezorgde burger

#246 Re:

2013-05-13 07:45

#3: -

het is logisch dat de politie niet optreed tegen de runners en straat dealers daar vang je meer 180E voor als je ze pakt en staan meteen weer op straatplus zolang die runners en dealers uit de welgestelde buurten die veelal vvd stemmen weg blijven bestaat de overlast die gewone burgers ondervinden van hen niet .


Guest

#247

2013-05-13 07:52

onno naar hoes !
hypo

#248 Kom zelf eens kijken....

2013-05-13 10:25

Onno,

namens de mensen die tegenover de mississippi moeten werken: dank voor dat we weer eindeloos nee moeten verkopen aan straatdealers die ons aanspreken als we onze auto willen bereiken!!! de enige dag dat we er GEEN last van hadden was toen er weer buitenlanders binnen konden in de shop. Klassiek geval van bord voor je kop!
wietlegaalaub

#249 Wietpas discriminerend voor niet ingezetenen Nederlanders

2013-05-13 11:00

Ik heb de Nederlandse nationaliteit, ik woon net over de grens in Belgie en ik mag dus niet de coffeeshop binnen in Maastricht. Dit is in mijn ogen gewoon simpele disciminatie.
Het gehele ingezetenen criteria is pure racisme en ik vraag me af hoe legaal dit eigenlijk wel is als we het wetboek er op nalezen. Ik hoop dat er binnenkort flink wat rechtszaken zullen volgen die dit aantonen, bewijzen en ervoor zorgen dat dergelijke discriminatie niet meer door de beugel kan.

Verder ken ik een aantal mensen die in BE wonen die sinds de deuren gesloten zijn voor hun, zelf thuis volle bak kweken, op straat kopen in Maastricht en vervolgens niet alleen wiet aangeboden krijgen maar ook andere substanties zoals cocaine, heroine, xtc, ghb,etc,etc.
De kwaliteit van deze drugs is gewoonweg verschrikkelijk slecht, er gebeuren ripdeals a volente en de gedupeerden hiervan durven niets te zeggen tegen de politie (ken 2 mensen die hiervan slachtoffer zijn geweest).

Dus... weg met Hoes...en ASAP!

Guest

#250

2013-05-13 11:52

Toen de wiet nog in besloten kringen werd gebruikt door de kale kak was er niets aan de hand ,maar toen de gewone man met deze stuff in aanraking kwam stond de hele kale kak wereld op z.n kop want men mocht er niet aan verdienen ,alleen de kale kak mocht er massa,s geld aan verdienen.
Zo ging het met opium en alcohol etc,etc
gr Jo. en MARK en JOHNY veel sterkte