Onno Hoes, Stap onmiddellijk op.

Contact the author of the petition

This discussion topic has been automatically created of petition Onno Hoes, Stap onmiddellijk op..

frenky

#26

2013-05-08 11:26

Hoes to blame!
Echte sjeng.

#27 Discriminatie drugs kopers????

2013-05-08 13:20

Even de feiten juist vertellen! Hoes wil alleen Nederlanders binnen in de koffieshops! Grote Hitler die Josemans die o zo hard discrimnatie schreeuwt van alle daken voor elke camera doet zelf alleen Duitsers en Belgen toelaten! Dus wie discrimineert nu echt? Boter op ziojn hoofd hype Josemans in elk geval wel. Dat mag ook eens gezegd worden voor de camera's bij Easy Going! En als Maastricht alleen het balkon van drugs Europa BV moet zijn dan pas ik er voor. Open dan die koffieshops en zet politie voor de deuren. Josemans pretendeert in de koffieshops alleen gebruikers te hebben. Waar komen die Fransen, die Polen en Belgen dan aan die rotzooi in hun auto? Tot wel 1 ons of meer per persoon (4 in auto)? Geen drugs op straat geld ook voor de koffieshops! Hierin geef ik Hoes gelijk. En als iedereen zelf eens optreedt tegen die Rotje knor petjes en dan pas de politie belt is het ook in onze straat weer rustig. Neen hoor we bellen vanachter de bank in het duister de politie en hopen dat die in 2 seconden voor onze deur staat. Neem hef in handen maak buurtwachters en mep ze de straat uit. Wee s de oren van en de ogen van de polite en gebruik dan ook de knuppel voor de polite en werk die dealers maastricht uit!

Guest

#28

2013-05-08 13:54

eerder toen de koffieshops open waren voor iedereen kon ik s.avonds als ik wat nodig had te voet naar de bp in wvv.nu durf ik dat niet meer omdat daar de buitenlandse runnertjes met meerderen op de hoek van de straat staan.en dit voor mij een zo onveilig gevoel geeft met mijn 56 jaar dat ik daar s.avonds alleen niet langs durf te lopen.

Guest

#29

2013-05-08 14:09

De burgemeester maakt van maastricht een crimineel paradijs en dat is echt niet pluis. Ook schuift hij problemen door naar andere gemeentes. Ik zeg opzouten vvd en hoes!
Brightside

#30 Wietpas?

2013-05-08 14:10

Ja, ik ben tegen de wietpas. Maar, het heeft voor mij als passief-wietrokend persoon ook een voordeel. Sinds de invoering van de wietpas vorig jaar, heeft mijn telefoon zich aangevuld met zeker 20 nummers van "nieuwe" dealers. Dit verschilt van 14 tot 50+ jaar oud. Dit betekend dat ik bel naar iemand, en als hij pas binnen een kwartier bij me kan zijn, bel ik de volgende die mischien binnen 5 minuten bij me kan zijn. Dit is allemaal nog binnen de omgeving Eijsden. Dit betekend dat alle belgen, alle duitsers enzv. zich nu ook hier vertoeven voor hun 10tje wiet. Daar hadden we eerst geen last van, en moest ik het zelf gaan halen in Maastricht. (wat ook geen enkele moeite is natuurlijk)
Bert Stuffie

#31 Onno Hoes

2013-05-08 14:29

Inderdaad Onno Hoes, flikker op uit onze mooie stad met je arrogante VVD regenten gedrag !! Niemand wil je meer hier hebben, pak jij je koffers maar en vergeet niet de sleutels terug te geven !! Oh ja, en vergeet Albert niet mee te nemen want die willen we al helemaal niet !!
STABO
Guest

#32 Bah bah

2013-05-08 16:19

Onno , gaank naor Hoes Jong ...


Guest

#33

2013-05-08 18:23

Sinds Onno hier als burgemeester zijn cepter zwaait,zijn alleen maar problemen!! Is het niet het wel bekende plastieke bekertje van carnaval,dan is het wel de wietpas! Er is minder overlast zegt hij,tja er wordt ook niet bij hem voor de deur gedealt...Ik heb niks op homo's maar binnekort hebben we alleen nog maar een gay parade,wat 3 dagen duurt! Hij en zn Albert mogen van mij en heel wat meer mensen,terug gaan van waar hij vandaan komt!

Guest

#34

2013-05-08 18:48

Het is vanaf het begin af aan toch duidelijk geweest dat dhr. Hoes enkel op persoonlijk gewin uit is? En hij leeft samen met dhr. Verlinden; is er iets meer zeggend over hem als persoon dan dit?

Guest

#35

2013-05-08 18:50

Het feit dat hij homoseksueel is heeft totaal niets met zijn functioneren te maken! Laten we het wel zuiver houden! Hij is uit op persoonlijk gewin! Hij kiest voor een rodelende, achterbakse partner; dit zegt alles over hoe en wie hij is.

Guest

#36

2013-05-08 18:52

Deze burgervader heeft absoluut geen hart voor deze mooie stad.
Dit geeft hij duidelijk te kennen in heel zijn doen en laten!

Guest

#37

2013-05-08 19:06

opstappen net als de regering zijn allemaal het zelfde

Guest

#38

2013-05-08 19:10

Haha.. Wat een commotie... Maar ik begrijp het wel. De burgemeester wilt voorkomen dat al die buitenlanders door 'zijn' stad racen om aan hun dagelijkse joint te komen.
010-187

#39 Re: Discriminatie drugs kopers????

2013-05-08 19:43

#27: Echte sjeng. - Discriminatie drugs kopers???? 

 Rotje knor petjes??! Verklaar u nader...


Guest

#40

2013-05-08 19:48

Wat zijn wij anders dan Amsterdam.


Herman Brood

Guest

#41

2013-05-08 20:09

It's time to legalise marihuana !

Guest

#42

2013-05-08 21:29

No VVD dictators in our beautiful tolerant Maastricht !

Guest

#43 hoes

2013-05-08 21:50

weg met die man euhhh wijf
bibi

#44

2013-05-08 22:47

waarom worden wij in het zuiden gediscrimineerd en mogen niet aan buitenlanders verkopen terwijl ze in amsterdam en omgeving alles toe laten, hoezo discrimineren! Of allemaal wel of allemaal niet, en trouwens hier in het zuiden zijn de coffeeshops al vanaf 1 mei 2012 aan de gang terwijl de rest pas vanaf 1 januari 2013 ermee moest beginnen en daar houdt zich niemand aan de regels, maar treedt ook niemand op tegen de verkopende coffeeshops aan buitenlanders, ONNO ga lekker met albertje op vakantie naar marokko

Guest

#45

2013-05-08 23:52

Vrijheid...Zolang Onno blijft... 100% Boycott (Geen enkel EUR binnen "zijn" ex-gastvrije stad)

Guest

#46

2013-05-09 07:24

tja handhaven dat doet de burgenmeester niet , want je breekt je nek over de fietsen die overal in de straten als zwerfvuil staan, en zogenaamd iemand er naar laten kijken van die simpele stadswachten , maar ze doen er niks aan .
bah wat kots ik van deze overheid . en mensen die een wietje komen roken uit het buitenland die worden gestraft. nu ik rook zelf niet .
maar de overheid meet met twee maten, anderhalf miljoen voor de woonwagens te verslepen , ons belastinggeld

Guest

#47

2013-05-09 10:18

Nederlands coffeeshop beleid was er om de illegale handel tegen te gaan. Zo was de handel van softdrugs te reguleren. Nu zit het allemaal in de straathandel waar men ook tegenlijk niet alleen softdrugs kan kopen, maar ook harddrugs. De overlast is niet verminderd maar zoals van te voor al te verwachten was is deze vele malen toegenomen. Top beleid dit. Als Onno zich van te voor verdiept had in de materie, in plaats van te oordelen uit persoonlijke overtuiging (vooroordelen) had hij van te voren kunnen weten dat het hele beleid gedoemd was een ramp te worden. Ook vraag ik me af wat er gebeurd is met 'het recht op gelijke behandeling' binnen dit land, heeft een buitenlander niet dezelfde rechten als een Nederlander? Dit is discriminatie. Het wordt tijd dat Onno toe gaat geven dat hij buiten een sterke mening en afkeur tegen softdrugsgebruikers maar weinig inzicht heeft in de politieke verbanden eromheen.

Guest

#48

2013-05-09 11:59

Stop this Politic!

Guest

#49

2013-05-09 16:00

Streetdealers? No thanks!
Discrimination? No Thanks!

Guest

#50 Re: Discriminatie drugs kopers????

2013-05-09 18:13

#27: Echte sjeng. - Discriminatie drugs kopers???? 

 

Jaja de runners zelf kapot knuppelen de straat uit meppen en voor eigen politie agentje spelen zie je dat al gebeuren een vrouw van in de 50 ofzo die een runnertje op zijn bek slaat yeah right !!!! Wordt eens wakker en loop niet dingen te schreeuwen waar je niks van af weet bah bah !!!!