ABP STOP Israël Boycot!

Contact the author of the petition

This discussion topic has been automatically created of petition ABP STOP Israël Boycot!.


Guest

#251 Boycotting and Divestment of Israeli Companies

2014-02-06 05:41

An economic boycott against Israeli companies is morally wrong. This boycott ignores so many facts. There is a saying that "What goes around, comes around." The Hindus call this principle karma. Jesus said that the way you judge is the way you will be yourself judged and that with the same measure one metes out, it will be measured out to them again. An economic attack on Israel can only result in an economic judgement on the governments and institutions who have made it. If boycotting nations and organizations want to see their own financial status implode, they should continue on their present course. If not, then they should reassess the wisdom of this immoral action.

Guest

#252

2014-02-06 07:37

Ik ben dankbaar dat ik deze petitie mag ondertekenen.
De God van Israël is mijn God.
nn.

#253

2014-02-06 12:18

israel blijft het bondsvolk

Guest

#254

2014-02-06 12:57

Het is een schande om Israel te boycotten,moet je naar de moslimlanden rondom hen zien.En minister Timmermans wel proberen om handel te drijven met Cuba, vriendjes van Noord-Korea en Poetin.Wil hij niet weten wat daar gebeurt !!
Ik steun Israel met hart en ziel.

Ymkje Bouma

This post has been removed by the author of this petition (Show details)

2014-02-06 13:39



Guest

#256

2014-02-06 16:52

we blijven biddend strijden bid en werk ,fijn dat ik erbij was in Den Haag ( gesprek met Joël voor De Wind en Cees v.d. Staay ) blijf voor hen bidden i.v.m Boycot en voor hen , ze hebben een zware taak , als er 1 schaap over de dam is volgen er meer !

Guest

#257

2014-02-06 18:14

Heel goed. Ik ben blij met dit initiatief.

Guest

#258

2014-02-06 18:20

I think that all the BDS movement is organized by a group off provokers that completely neglects the basic interest of Palestinian Arabs. They do what they can to destroy normal lives of all people, both in Israel and Palestinian autonomy.


Guest

#259

2014-02-06 18:34

Shame to the BDS and their supporters. Sure, they with not achieve their goals. Nazi Germany and their helpers in Europe can only bring bloodshed but will never succeed. Jews have a several thousands' years long tradition to revive after suffering. And the fate of BDS movement is defeat and disdain.

Guest

#260

2014-02-06 20:32

At this moment there are delicate peace contacts under supervision of minister Kerry, and therefore no one has to disturb the equilibrium
of these peace talks.

Guest

#261

2014-02-07 13:50

Wij behoren achter Israël te gaan staan. Altijd wordt dit volk dwars gezeten. Jalouzie??
De God van Abraham Isaäc en Jacob zal hen beschermen, wat er ook gebeurt. Janny
trots

#262 en terecht!

2014-02-07 15:56

www.cidi.nl/cidi-doet-aangifte-tegen-stop-de-bezetting/

Guest

#263

2014-02-07 20:14

Merle Caplan
Robin

#264 Liefde of haat?

2014-02-08 08:18

Israël is een vreedzaam land. Zowel haar inwoners als haar buren genieten grote vrijheid in Israël. Israëls buren daarentegen hebben al meerder malen publiekelijk bekend gemaakt Israël van de kaart te willen vegen. Nog steeds ontploffen er dagelijks raketten en bommen op Israëlisch grondgebied vanuit Palestijnse kant. Toch blijven Israëlische bedrijven investeren in hun Palestijnse buren (e.g. Sodastream). Er worden vele mensenrechten geschonden in Arabische en Aziatische landen. Die landen worden niet geboycot, Israël wel. Waarom? De boycot is niet gemotiveerd door liefde voor Palestijnen, maar door haat jegens Israël. Grote rijkdommen, kennis, vrede en stabiliteit bewegen zich vanuit Israël naar omringende landen. Naar landen die zich vaak agressief uiten tegenover Israël. Zonder Israël zouden de Palestijnen zand eten.

Guest

#265

2014-02-08 08:46

Ben het er volkomen mee eens

Guest

#266

2014-02-08 10:06

Het is schandalig dat Nederlandse bedrijven zich zo laten intimideren door de Nederlandse Staat en de Nederlands opinie. Maar zoals altijd zit er geld achter. De angst dan anderen af zullen haken en er minder geld verdient kan worden.
Ze treffen niet alleen de Israëliërs, maar ook de Palestijnen. Maar Israel moet getroffen worden en dan kijken ze niet verder.

Guest

#267

2014-02-08 11:09

Schandalig die boycot
Toby

#268

2014-02-08 14:32

Israel wordt wel heel erg unfair behandeld, zoals gewoonlijk er is geen land in net Midden-Oosten wat zo democratisch is als Israel, en zo humaan voor mensen die hulp behoeven, daar gaan mensen nog spijt van krijgen!! Je komt aan Zijn oogappel!

Guest

#270

2014-02-08 16:49

Beseft het ABP wel dat het door de boycot ook de vele palestijnse arbeiders hun baan kost? Die in vrede naast de israelische arbeiders werken. Dat alle werknemers gelijk behandeld worden.
Loop niet de algemene tendens na, maar ga op zoek naar de waarheid.

Guest

#271

2014-02-08 17:41

Ik ben het van harte mee eens.India en Pakistan,Duitsland en Polen ,enz. hebben ook hun vluchtelingenprobleem kunnen oplossen m.b.v. de rest van de wereld. Waarom focust men dan zo op Israël ? Zou het het aloude vooroordeel zijn in een moderner jasje ?

Guest

#272

2014-02-08 18:56

Nederzettingen zijn alleen illegaal bij gebieden die zijn bezet, deze gebieden zijn alleen betwist, daarom zijn ze ook niet illegaal. Bovendien kan Israël zijn eigen land niet bezetten. Zie San Remo 1920.

Guest

#273

2014-02-08 22:24

Jaren lang heb premie ingelegd voor het ABP en dat geld moet niet op een immorele manier worden gebruikt. De in Israël werkzame Palestijnen kunnen
op die manier ook werkloos worden.

Guest

#274

2014-02-08 23:15

Schrijf een reactie...Ik heb zojuist de petitie getekend. Als pensioengerechtigde van het ABP had ik me al geergerd aan het feit van die boycot. Ik beschouw deze houding als zeer hypocriet. Wanner je zo tegen beleggen in zg foute objecten ben, waarom dan niet weg uit o.a. de U S A waar zeer ernstige mensenrechtenschendingen plaatsvinden, zoals mensen vele jaren opsluiten en martellen zonder enig proces.
W. van Hulten

Guest

#275

2014-02-09 15:11

Don't fall prey to propaganda about Israel.