Nee tegen het koningslied

Quoted post


Guest

#7421 Re: Re: Re: Re:

2013-04-23 17:07

#6994: - Re: Re: Re:  

  Sorry , beetje te grof geef ik toe, maar, IK heb de tekst dan zelf WEL verwijderd (gisteren 22apr om 20:00). Maar toch, hoe kunnen ze zoiets in godsnaam verzinnen !!

Dit met 1 en 2 vingers is nu eenmaal zo en al decennia een werelgebarentaal. Deze nationale 'muziekantjes' weten dit schijnbaar niet.  Ik schrok me rot teon ik de tekst, ter inzage, wou downlaoden en meteen al 3 vingers naar me gewezen kreeg.  De rug van je hand  naar voren is 'altijd' een beledigende gebaar (1-4 bier buitengesloten). Met de handpalm naar voren is daarintegen een groetend gebaar (V-teken voor victorie) Het nationalistische AH groet werd tevens gebruikt om de voor en tegenstanders kenbaar te maken.  Ook nu zal men elkaar er op aankijken wie meedoen of niet.

Replies


Guest

#7425 Re: Re: Re: Re: Re:

2013-04-23 18:02:09

#7421: - Re: Re: Re: Re:  

 (vervolg)  Met al die camera's erbij vind ik dit maar een enge bedoening. Geloven jullie dat ze alle beelden, zelfs bij geen incidenten, na de kroning vernietigd worden. Denken jullie dat ze de beelden in Rusland ophalen als Poutin de 3 vingertjes naar zich uigestokenziet als hij hier op de site even het melodietje wil aanhoren voordat de nederlanse delegatie op bezoek komt. Het lijkt me niet verstandig dat  WA & M  tegelijk als vertegenwoordigers van nederland gaan, dan zien we ze BEIDE nooit meer terug.  Laat Amalia nog even van haar jeugd genieten daarna kunnen ze altijd nog gaan.  Lijkt me beter dat een clubje Rutten even alleen gaat en ze uitlegt dat ze niet hoeven te somberen, dat ze in Cyprus alleen de spaarcenjes is afgepakt.