درخواست برگزاری مجمع فوق العاده / خطاب به بازرس آسیفا

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور محترم بازرس انجمن فیلمسازان انیمیشن ایران( آسیفا) جناب آقای احسان طاهری

با عرض سلام و احترام

همانطور که می دانید نزدیک به یک سال از اتمام مهلت برگزاری انتخابات هیات مدیره آسیفا گذشته و متاسفانه تا کنون اقدامی جهت برگزاری انتخابات صورت نگرفته است.

با وجود اینکه این مساله بارها به صورت خصوصی ، شفاهی و کتبی به هیات مدیره آسیفای ایران تذکر داده شده است اما هر بار با بهانه های مختلف و وعده های برگزاری زودهنگام این انتخابات اقدام عملی صورت نپذیرفته است.

هماتنطور که می دانید انیمیشن سازان بی صبرانه در انتظار اقدامات واضح و عملی برای سامان دادن به اوضاع آشفته انیمیشن در کشور هستند، اقداماتی از قبیل ایجاد ساختار صنفی ، پیگیری حقوق تضییع شده ، تعیین قیمت های استاندارد و .....

جنابعالی شاهد بودید و هستید که  اینجانب به عنوان عضو علی البدل به همراه تعدادی از همکاران نزدیک و دور سال هاست که در پی رسیدن به راههای تعامل با آسیفا و اقدامات مناسب و موثر در این زمینه بوده و هستیم ، اما به دلایلی که منشاء آن برای ما روشن نیست تا کنون این اتفاق نیافتاده است.

 

این درخواست ها برای ایجاد تغییر در وضعیت مدیریت صنفی انیمیشن ایران کماکان برقرار است که یکی از این درخواست ها در صفحه اینترنتی به آدرس

http://www.petitions24.com/asifa_iran

قابل رویت می باشد

به دلایل فوق ، اینجانب سعید ترخانی به دلیل درخواست های مکرر افراد مختلف جامعه انیمیشن وظیفه خود می دانم که این بار به صورت علنی درخواست برگزاری مجمع فوق العاده جهت تعیین هیات مدیره جدید آسیفا را بنمایم.

بدیهی است که این حق برای حتی یک نفر از جامعه انیمیشن( چه عضو آسیفا باشد یا نباشد ) محفوظ و قابل پیگیری است ، با این حال این نامه به صورت اینترنتی منتشر می شود تا تعداد افرادی که تمایل به برگزاری این مجمع دارند مشخص شود.

  یا سپاس فراوان و با امید به روزهای خوب و عالی برای انیمیشن و انیمیشن سازان ایران

سعید ترخانی / مدیر عامل موسسه" تکم فیلم آریایی"  / تهیه کننده و کارگردان انیمیشن


سعید ترخانی    Contact the author of the petition