امضا برای طرح عدم کفایت روحانی رییس جمهور ایران

ناتوانی حیرت‌انگیز دولت در اجرای طرح افزایش قیمت بنزین مصداقی آشکار از پدیده‌ای است که سال‌هاست با آن مواجهیم و امروز به نهایت حد خود رسیده است؛ پدیده‌ی بی‌کفایتی دولت در اداره کشور. پدیده‌ای که سبب می‌شود توده‌ی جامعه یک‌شبه له شده و چند ده کشته برجای بماند، اما مسئولین امر خم به ابرو نیاورند. امروز باید با کنار زدن پرده‌ها و بدون لکنت در خصوص این پدیده موضع‌گیری کرد و برای کنار زدن آن از مدیریت کشور مطالبه‌ی عمومی شکل داد.

مطالبه‌ی اصلی؛ طرح عدم کفایت سیاسی رئیس‌جمهور و نجات قوه مجریه از دست این پدیده‌‌ی غیرقابل‌تحمل است. ما معتقدیم با کنار زدن موانع می‌توان امیدوار بود که به‌صورت گام‌به‌گام و با اقناع عمومی و پشتیبانی مردم، مستقل از جناح‌های سیاسی و رسانه‌های
رسمی تکلیف این پدیده را در کشور تعیین کرد

امضاکنندگان این بیانیه بر این باورند که افتضاحِ بنزین، نه اولین تجربه تلخ و سراسر خسارت‌بار برای کشور بوده و نه آخرین آن؛ مصادیق پرتعداد از بی‌کفایتی مزمن در طول 6سال گذشته، پیش روی ماست و ضروری است یک به یک و با دقت، مورد بازنگری و واکاوی قرار گیرد. تنها از چنین مسیر منطقی و شفافی است که می‌توان جمعبندی مورد تصریح در این دعوت‌نامه را تأیید نمود و مسئولانه با آن همراه شد. لذا از تمام مردم، نخبگان و مسئولین کشور دعوت می‌کنیم درباره این مسئله اندیشیده، در محافل مختلف پیرامون آن سخن گفته، در رسانه‌های اجتماعی به ابراز نظر درباره‌ی آن پرداخته و برای ایجاد تغییرات سریع به‌منظور نجات کشور از بن‌بست و ناامیدی و حذف این گروه ناتوان از رأس امور اجرایی کشور، کمر همت ببندند.


شروعی بر پایان بی کفایتی    Contact the author of the petition

Sign this Petition

By signing, I accept that شروعی بر پایان بی کفایتی will be able to see all the information I provide on this form.

We will not display your email address publicly online.

We will not display your email address publicly online.


I give consent to process the information I provide on this form for the following purposes:




Paid advertising

We will advertise this petition to 3000 people.

Learn more...