درخواست کاهش منابع آزمون گواهینامه و بورد رادیولوژی

جناب آقای دکتر حسن هاشمی
دبیر محترم هیئت بورد رادیولوژی
با سلام و احترام

مستحضرید که اواخر سال ۹۸ و اوائل سال ۹۹ و همچنان، کشور با بحرانی ملی در عرصه درمانی مواجه گردید. در این زمینه به دلیل تدابیر اندیشیده شده ستاد کرونای کشوری در زمینه مهار بیماری اعم از، فراخوان داوطلبین جهت کمک به کادر درمانی کشور، اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و تعطیلی کتابخانه ها و مراکز مطالعه، افزایش نیاز و حضور دستیاران در مراکز سانترال کرونا و تعطیلی روندهای آموزشی در سراسر کشور با شدت و ضعف، شرایط خاصی بر جامعه رزیدنتی کشور نیز حاکم شد.

به علاوه، ابتلای بسیاری از همکاران و یا همکاران و دوستان و خانواده های آنها به بیماری ناشناخته شایع موجبات ضعف های جسمانی و سلب آرامش روحی را فراهم آورده است.

در این میان مشخص گردید که آزمون گواهینامه، امسال به صورت ادغامی با آزمون بورد و به صورت الکترونیکی با شرایط خاصی برگزار خواهد شد. در جریانید که تمام شرایط ذکر شده برای بیماری و آزمون مذکور استرس زا و موجبات کاهش کیفیت مطالعه و بازدهی همکاران، آنهم در شرایطیست که همچنان کشور در حال مبارزه با بیماری و آینده در ابهام است.

لذا، اینجانبان، دستیاران سال آخر رشته رادیولوژی کشور از شما خواهشمندیم جهت کاهش بار آزمون و استرس ها و اضطراب های مربوطه در زمینه کاهش منابع آزمون امسال_به صورت استثنا_ مساعدت و اقدامات لازم را مبذول فرمایید

پیشنهادات اینجانبان، حذف فصول قلب، اینترونشن، فیزیک، پزشکی هسته ای و ژورنال از بارم سوالات گواهینامه می باشد

از همکاریها و همراهی های پدرانه شما صمیمانه سپاسگزاریم


دکتر صادقی    Contact the author of the petition