درخواست تغیر رویه فیزیک ۲

بسمه تعالی

 

با سلام و احترام،

مدیرمحترم گروه طراحی صنعتی؛ مهندس اله دادی عزیز

نظر به نارضایتی دانشجویان مبنی بر نارضایتی از شیوه ی تدریس ، شیوه ی امتحان و پروژه پایان ترم درس فیزیک دو(استاد فرتاش وند) خواهشمند است گروه طراحی صنعتی مشکلات به وجود آمده را بررسی و در صورت امکان رسیگی کند.

شرحی از مشکلات موجود:

-تدریس مباحث سخت و سنگین در طی آموزش مجازی و ذکر این نکته که منابع مختلف و متعدد وتخصصی( در حد مهندسی های مکانیک و...) برای تدریس استفاده شدند و چون متاسفانه کلاس ها مجازی بوده و اکثر دانشجویان سابقا هنرآموز بوده اند فهم ودرک مطالب خارج از نیاز و حوزه تخصصی رشته بوده ومحاسبات سنگین ریاضیاتی برای دانشجویان دشوار است.

-ادامه ی روند تدریس و طرح سوال با توجه به اینکه اغلب دانشجویان توان حل کردن تمرینات را نداشتند و پاسخ تمرین ها برای استاد از جانب تعدادزیادی از آن هاارسال نشد با این حال روند تدریس ادامه پیدا کرد.

-امتحان شدیدا سختی که نه تنها  توجهی به مجازی بودن تدریس و کیفیت آن نشده بود بلکه پر از نکات انحرافی بود.(مگر نه اینکه هدف استاد یادگیری دانشجوست نه ایجاد فشار و استرس بدون نتیجه برای آن ها)

-زمان کم امتحان با توجه به اینکه دانشجو می بایست صورت سوال را مطالعه کند آن را حل کند سپس تصویری از آن تهیه کند و سپس تصویر را برای ارسال به رایانه منتقل کند؛ حجم آن را کاهش دهد و نهایتا ارسال کند( ظاهرا نه تنها برای این پروسه هیچ زمانی در نظر گرفته نشده بود بلکه از زمان عادی امتحان نیز کاسته شده بود( یحتمل برای جلوگیری از تقلب! در صورتی که سوالات رندوم برای هر شخص تعریف شده بود)

-مفاد وموارد تعریف شده برای پروژه پایان ترم با توجه بارم آن(4نمره) نه تنها معقول نیست بلکه با نظر به اینکه مبحث عملی ای در کلاس کار نشده است اغلب دانشجویان مشکل جدی در انجام دادن آن دارند.(فارغ از حجم عظیم آن)

 

با تشکر از حسن توجه و همکاری شما  

دانشجویان طراحی صنعتی  

Sign this Petition

By signing, I authorize 100 to hand over the information I provide on this form to those who have power on this issue.







Paid advertising

We will advertise this petition to 3000 people.

Learn more...