تقاضای ارائه‌ی درس آنالیز ریاضی۱برای ترم پاییز

با سلام خدمت مدیرگروه محترم رشته آمار دانشگاه الزهرا سرکار خانم دکتر ملکی

همانطور که مستحضرید با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور،تصمیم مسئولین مبنی بر ادامه‌ آموزش به شیوه مجازی بود. اجرای این امر برای نخستین بار در ترم جاری به‌شکل گسترده صورت گرفت و از این رو با چالش‌هایی، هم برای دانشجو و هم سیستم آموزشی، همراه بود و گاه شاهد آن بودیم که اهداف آموزشی مورد‌انتظار اساتید و همچنین دانشجویان محقق نشد.لذا بسیاری از دانشجویان رشته آمار به علت نگرانی از بابت پاس نکردن یا کسب نمره ناشایسته،تقاضای تغییر استاد درس موردنظر یا بهبود شیوه‌ی آموزشی ایشان را کردند که متاسفانه علی‌رغم تلاش‌ها و پیگیری‌های جنابعالی،مورد موافقت و توجه مسئولین دانشکده قرار نگرفت و دانشجویان تصمیم بر حذف برخی دروس خود من جمله درس آنالیز ریاضی۱ گرفتند.این درس از دروس ۴واحدی و مهم دانشجویان آمار محسوب می‌شود و دانشجویان تمایل بسیاری به گذراندن هر چه زودتر این درس و همچنین  تعداد کثیر درخواست از سوی دانشجویان برای ارائه‌ی این درس وجود دارد و  این کلاس در طول ترم تابستان۹۹ با وجود تعداد درخواست بالا برای ارائه درس فوق‌الذکر برگذار نشد.

لذا با توجه به دلایل فوق از مدیر گروه محترم تقاضای ارائه‌ی درس آنالیز ریاضی۱ توسط یک استاد متعهد و دلسوز  در ترم تحصیلی۹۹۱ را داریم.

خواهشمندیم در این زمینه مصلحت دانشجویان را درنظر بگیرید و نگذارید بیش‌ازپیش قربانی شرایط ناخواسته شوند.همچنین انتظار می‌رود دراسرع وقت به این نامه که خواسته تعداد کثیری از دانشجویان است رسیدگی کنید و نماینده‌ آن‌ها را در جریان تصمیم اتخاذ‌شده قرار دهید.


دانشجویان رشته‌ی آمار دانشکده علوم ریاضی    Contact the author of the petition

Sign this Petition

By signing, I authorize دانشجویان رشته‌ی آمار دانشکده علوم ریاضی to hand over the information I provide on this form to those who have power on this issue.







Paid advertising

We will advertise this petition to 3000 people.

Learn more...