شهریه فلوشیپ

 
بسمه تعالی
جناب آقای دکتر باقری فرد
معاونت محترم آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران
با سلام و تقدیم احترام
اینجانبان داوطلبین دوره فلوشیپ تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی ایران دررشته های مختلف، نظر به اینکه اکثرا از بین فارغ التحصیلان اخیر دوره های تخصصی پزشکی (شامل رتبه های برتر آزمون بورد) هستیم و یا اینکه سابقا اشتغال تمام وقت در مراکز درمانی دولتی را داشته ایم که کارانه های معوقه مان با تاخیر فراوان پرداخت میگردد و هم چنین حقوق ناچیزی دریافت می نموده ایم؛ در حال حاضر توانایی پرداخت شهریه شدیدا افزایش یافته ی فلوشیپ را که امسال حدود ۳۰۰ درصد افزایش یافته است را در وضعیت فعلی اجتماعی و اقتصادی که متاثر از بیماری کورونا نیز شده است به هیچ عنوان نداریم.
لذا خواهشمند است نسبت به حل این مشکل داوطلبان دوره فلوشیپ و بازگرداندن بخشی از شهریه پرداخت شده، دستور مساعدت فرمایید که بتوانیم درمحیطی آرام به تحصیل و خدمت به بیماران غزیز بپردازیم.
قابل ذکر است که این اقدام (بازگرداندن بخشی از مبلغ شهریه فلوشیپ به داوطلبان) توسط معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز انجام شده است.
با سپاس فراوان،
 
رونوشت:
۱- معاونت محترم آموزش تخصصی و فوق تخصصی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی
 

Navid Abolfathzadeh    Contact the author of the petition

Sign this Petition

By signing, I authorize Navid Abolfathzadeh to hand over the information I provide on this form to those who have power on this issue.

We will not display your email address publicly online.

We will not display your email address publicly online.







Paid advertising

We will advertise this petition to 3000 people.

Learn more...