طومار حامیان گردشگری استان کرمانشاه

بسمه تعالی
 
جناب آقای دکتر مونسان
وزیر محترم میراث فرهنگی، گردشگرس و صنایع دستی
 
جناب آقای مهندس بازوند
استاندار محترم استان کرمانشاه
  
با سلام و درود فراوان
احتراما اینجانبان فعالین حوزه گردشگری در استان کرمانشاه به استحضار می رسانیم
اعضای این جامعه بالغ بر 20 هزار نفر می باشد که با ورود ویروس کرونا شغل و حرفه و در نتیجه معیشت این تعداد کثیر با چالش و مشکل جدی مواجه شده است اما آنچه سمی تر و بیماری زا تر از کرونا برای این صنعت در استان کرمانشاه است دخالت و دسیسه چینی ها و خرابکاری های گروهها و افراد خاص با مقاصد خاص است که تمام رویدادهای فرهنگی و گردشگری را که با تدبر و فکر و زحمت بسیار فعالین این حوزه شکل گرفته است را نشانه می گیرند تا با کارشکنی و به خصوص انجام برخی افعال حساسیت برانگیز و بزرگنمایی آن در رسانه ها تمام زحمات و بدنه و ماهیت برگزاری مراسم ها و رویداد های خاص  را زیر سوال برند تا نهادهای ذیربط وارد عمل شده و از برگزاری مراسم به شکل قانونی توسط افراد مجرب و فعالین جلوگیری کرده و اختیار عمل به دست افراد تخریب کننده بیفتد.
 اقدام تخریب گرانه این افراد موجب شده است فعالین گردشگری از هرگونه سود و منفعت مادی و معنوی در حوزه تخصصی خود دور بمانند و علاوه بر این با مخدوش نمودن چهره مردم کورد و شهر کرمانشاه به دنبال سودجویی و منافع شخصی خود بوده و متاسفانه مسئولین امر، فریب دستگاههای تبلیغاتی این عده از افراد سودجو را خورده تا دست فعالین صنعت گردشگری  از منبع درآمد و شغل اصلی خود دور بماند و برای صدود مجوزهای لازم برای برگزاری مراسم و فعالیت فعالان این صنف تعلل می ورزند.
سوال ما فعالین صنعت گردشگری این است که مسئولین تا به کی به  چنین افراد و گروههایی فرصت استفاده از چنین حربه هایی بر علیه گردشگری را خواهند داد؟ و چه زمانی قرار است با این افراد برخورد شود؟ و آیا نهاد و شخص یا گروهی در حمایت از فعالین این حوزه  در برابر این افراد اقدامی کرده؟ و یا تا کی قرار است مکر و فریب این سودجویان تاثیری داشته باشد؟ چرا در استانهای همجوار کردنیشن این حساسیت ها وجود ندارد؟ مگر قانون حاکم در استانهای دیگر خارج از قانون کشور است؟
آیا ما فعالین گردشگری  قادر هستیم برای تک تک افرادی که در برنامه ها و مراسم گردشگری حضور می یابند نگهبان بگماریم تا بعدا مواخذه نشویم؟ و با مجوزهای ابطال شده روبرو نشویم؟
آیا باید به راه حل تظاهرات و اعتصاب متوسل شویم تا حرفمان شنیده شود و تظلم خواهیمان از بیداد و فریب جوابی عادلانه داشته باشد؟
اگر قرار بر تنبیه است آیا نباید همان فرد خاطی تنبیه و مجازات شود؟ پس چرا مجازات و تنبیه مجری و مسئول برگزاری مراسم ؟ این نوع برخورد جز ضربه زدن به گردشگری و ضربه بر پیکره نحیف این صنعت و تشویق خاطیان در انجام دسیسه های بعدی سودی دیگر دارد؟
ما به عنوان یاران فرهنگ و تاریخ این استان خواهان حمایت تمام قد مسئولان از فعالین این خوزه می باشیم.
در نهایت متاسفانه به استحضار می رسانیم اگر اوضاع بدین شکل پیش برود قادر به فعالیت نبوده و اگر این امر اتفاق بیفتد بیش از ۲۰ هزار نفر بیکار خواهند شد و اشتغال ۱۰۰ هزار نفری نیز در چنین شرایطی که تنها راه نجات کرمانشاه از غول بیکاری است انجام نخواهد شد.
لذا خواهشمندم ما و آیندگان این منطقه را دریابید
 
وسلام
 امضا کنندگان
..
 
 
 

حامیان گردشگری کرمانشاه    Contact the author of the petition

Sign this Petition

By signing, I authorize حامیان گردشگری کرمانشاه to hand over the information I provide on this form to those who have power on this issue.

We will not display your email address publicly online.

We will not display your email address publicly online.







Paid advertising

We will advertise this petition to 3000 people.

Learn more...