اعتراض به شهریه

ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
سرکار خانم دکتر چنگیز
با سلام و تحیات

احتراماً به استحضار می رساند در چند روز منتهی به انتخاب واحد ترم بهمن سال تحصیلی جاری بدون اطلاع قبلی نه‌تنها شهریه متغیر افزایش یافت بلکه ردیف های شهریه ترم مهر را هم که ظاهراً با در نظر گرفتن تخفیف کرونایی لحاظ شده بود نیز ویرایش گردید که باعث شد علاوه بر مبلغ شهریه ترم بهمن مبلغی معادل ۵۰ درصد شهریه ترم مهر نیز به صورت بدهی ایجاد گردد این تغییرات دفعی و خلق¬الساعه در شرایط اپیدمی کرونا که از سوی وزارتخانه ، دانشگاه‌های علوم پزشکی به مراعات دانشجویان و انعطاف‌پذیری توصیه شده بودند شگفت‌آور بود( نامه شماره 126/500-د مورخ 19/1/99 معاون محترم آموزشی وزارتخانه خطاب به روسای دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور و نامه شماره ۱۴۰۴/ ۶۰۰ –د مورخه 29/5/99 معاون محترم فرهنگی و دانشجویی وزارتخانه خطاب به وزیر محترم بهداشت )آیا این نامه ها و توضیحات برای زینت کنفرانس های مطبوعاتی و تبلیغات رسانه‌ای است و قرار نیست فعلیت پیدا کنند؟ آیا اساساً اصلاح شهریه های اعمالی اخیر مصوبه هیئت محترم امنا است؟ اگرچنین است جای سؤال است که هیئت امنا چگونه شرایط کشور و توصیه‌های مقامات وزارتخانه‌ و بالاتر از آن سیاست های اعلامی مسئولین عالی کشور مانند #پویش همدلی را نادیده گرفته است؟ اگر نیست مبنای قانونی تصمیمات مذکور چیست؟
در شرایطی که برگزاری مجازی کلاس های نظری و حتی ادغام آنها و کاهش‌ رکوایرمنت های بخش‌های بالینی و همچنین برگزاری برخی کلاسهای کارگاهی به صورت مجازی دلایل موجه مضاعفی برای تخفیف و انعطاف لازم بوده است به نحوی که در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و دانشگاه علوم پزشکی تبریز تخفیف اعمال شده است چرا عملکرد این دانشگاه مصداق یک بام و دو هوا شده است؟ سخن را کوتاه می‌کنیم از دانشگاهی که خود منادی" #در خانه بمانیم" است انتظار بیش از آنست که با تصمیمات این چنینی دانشجویان را برای تقسیط یکی دو ماهه به دانشگاه بکشاند . لذا با در نظرداشتن تدبیر و بلندنظری که در شما سراغ داریم صریحاً درخواست خود را مبنی بر تخفیف ۳۰ درصدی شهریه ثابت و متغیر هر سه ترم بهمن ۹۸ و مهر99 و بهمن ۹۹ خدمت حضرتعالی اعلام می نماییم. قبلاً از مساعدت حضرتعالی کمال تشکر را داریم.
با تشکر
رونوشت : جناب آقای دکتر رضایی استاندار محترم اصفهان و عضو محترم هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان


محمد رضا ترکش اصفهانی    Contact the author of the petition

Sign this Petition

By signing, I authorize محمد رضا ترکش اصفهانی to hand over the information I provide on this form to those who have power on this issue.







Paid advertising

We will advertise this petition to 3000 people.

Learn more...