Give the Fridtjofsen children back to family

Contact the author of the petition

This discussion topic has been automatically created of petition Give the Fridtjofsen children back to family.


Guest

#1

2016-01-24 21:39

Children belong to their parents, in this case a loving mother. Family is the foundation of society. Mothers provide love, understating, patience, comfort, knowing each child individually, security etc for children in ways no foster family or state institution possibly could. Stop separating families, stop trapping mothers and kidnapping their children. Barnevernet is a cruel, heartless institution.

Guest

#2

2016-01-24 22:00

Powodzenia

Guest

#3

2016-01-25 00:25

Det er ikke greit at bv skal mishandle barn! Systemet i Norge har virkelig sviktet når man ser hvordan ting blir gjort og håndtert! Dette er ikke greit! La barna komme hjem igjen!

Guest

#4

2016-01-25 04:22

The children are crying about their mother. This ordeal must end. The children have the right to grow up together in their own family!

Guest

#5

2016-01-25 07:56

Dzieci muszą być z matko. To jest rodzina, miłość

Guest

#6 Re:

2016-01-25 08:04

#5: -  

 dziękuję. z miłości od świata, wierzę w Justic


Guest

#7

2016-01-25 10:02

Dzieci powinny być z mama,widać zaangażowanie mamy jest dobrym rodzicem!Dba o dzieci jest wiele rodzin gdzie dochodzi do gorszych zaniedbań i nikt nic z tym nie robi.Oddajcie dziewczynki i chłopca niech będą w końcu szczęśliwi!!!

Guest

#8

2016-01-25 14:27

Pervez Murtaza

Guest

#9

2016-01-25 14:48

For å få barna vekk fra BV

Guest

#10

2016-01-25 19:28

I hope to see my sons too! Parental Alienation is a taboo in Sweden..

Guest

#11

2016-01-26 10:52

Det er for meg soleklart at denne familien er det blitt gjort urett!!! Jeg,som menneske og mor kan ikke sitte på sidelinjen og se på hvor mye PRESTIGE det går i de sakene,hvorB.V har tatt feil,men klarer ikke gå tilbake og unnskylde seg!! NÅ ER DET NOK!! EN UAVHENGIG GRANSKING AV VERT ENESTE BV KONTOR ER PÅ SIN PLASS. Men da setter de vel ned en FORUTINNTATT kommisjon,alikevel. Men,vi er sterke:SAMMEN.....

Guest

#12

2016-02-02 19:59

give the kits to the Mather and father they know haw to take care of them better the surrogate Mather she is not their mather and do npt love them

Guest

#13

2016-02-12 08:05

Barnevernets må tilbake barn til foraldre. De må finne andre vei til hjelpe familie blir bra. Dette er vont hele livet til barn og foraldre. Nei nei til åta barn fra sin familie. Nei hele livet. Hjelpe familie.

Guest

#14

2016-02-12 09:50

The children belong with their family. This is heartbreaking! How can they be so inhuman? Don't they have compassion? Also they are saying they want the best for the child, I'm hoping for that day when this evil system will be destroyed and all the families that were tear upart will reunite again. God have mercy!


Guest

#15

2016-02-12 10:07

Jeg signerer dette oppropet fordi jeg vil ha firhet og trygghet for alle i Norge! Vi skal ha rettsvern for alle. Vi skal følge menneskerettighetene. Og vi skal ta vare på familien som viktigste omsorgsinstans i vårt samfunn! #pdk

Guest

#16

2016-02-12 10:31

Barnevernet destroy families!

Guest

#17

2016-02-12 11:53

stop the "oficial" crime against the kids from Norway!

Guest

#18

2016-02-12 15:06

give the children the gift of life :their mother.they have a human right

Guest

#19

2016-02-12 16:07

Nu mai pot sa vad atâta suferinta mi se rupe inima

Guest

#20

2016-02-12 18:02

Barnevernet destroyed so many families...there is so much evidence...video, etc...it's hell on earth...hell in BARNEVERNET!!!!!I no longer find peace in Norway since November 2015...everyone fell silent and did not say anything here untill NOW...STOP!!!


Guest

#21

2016-02-12 20:09

norway, give the fridtjofsen children you stole

Guest

#22

2016-02-13 07:37

These women that work in barnavernet are some sort of beasts! How did they become like that? Don't they have children themselves? I am horrified of this face of Norway. A world that lost its senses! 


Guest

#23

2016-02-13 13:58

Jeg har absolutt ingen tiltro til at det Norske Barnevernet handler rett, i en eneste sak her i landet. Norges befolkning har ingen rettsikkerhet, når det gjelder saker som barnevernet har satt i gang. Jeg er for at hvert eneste barnevernskontor her i landet, skal granskes av uavhengige parter, og de ansatte som bevisst har gjort feil saksbehandling ( noe som gjøres over en lav sko), skal straffeforfølges, og dømmes for det de har gjort! Tenk på alle barna som urettmessig havner i barnevernets klør, røves ut av hjemmet sitt, og blir fortalt at grunnen er at foreldrene ikke er glade i de lenger!! Dette er så vilt at det er nesten ikke til å tro! Men, dette er dessverre ganske vanlig praksis her i landet. Jeg har selv opplevd, at folk jeg kjenner som helt vanlige hardt arbeidene, omsorgsfulle og gode foreldre, mister barna sine, på mistanker om rus (Noe jeg selv vet at disse foreldrene aldri har bedrevet), eller pga dårlig økonomi. Foreldrene greier ikke å få renvasket seg, selv om alle blodprøver viser at de ikke ruser seg, selv om familie, kolegaer, naboer og venner og bekjente kan bekrefte at foreldrene ikke ruser seg. Har Barnevernet bestemt seg for å hente barn, så klarer de å lage en alvorlig sak, på ingenting! Det at foreldrene har lav inntekt, skal heller ikke være grunn til å ta unger ut av hjemmet, og plassere de i ett veldig kostnadsgivende fosterhjem. Da er det vel bedre, å feks betale en strømregning i ny og ne, for en familie som har behov for litt hjelp. Jeg er for at alle barn skal få komme hjem til familiene sine! Så må hele barnevernet legges om, slik at de faktisk går inn å hjelper der det er barn som utsettes for reell omsorgsvikt. Når det nå hentes ut unger av 100 familier, så virker det som at årsaken til at barnevernet gjør det, er fordi det KAN jo være slik at det faktisk er omsorgsvikt i en av familiene, og da har man ihvertfall reddet disse barna fra den ene familien, selv om 99 andre familier går med i dragsuget.

Guest

#24

2016-02-25 16:24

Stop Barnevernet! Change the CPS system in Norway!
Rianna Lee
NY

#25

2022-04-06 04:42

Have you noticed how the modern family is changing? So many people refuse to have a serious official relationship now. They prefer online communication. You can read review about how modern dating sites work. This approach makes the position of the family vague and does not always fall under the articles of the law. But I am sure that the law will quickly adapt to modern conditions.