Stop the extinction of wolves in Norway!


Guest

/ #906

2016-09-17 11:14

Kven var her først - ulven eller mennesket? Ulv.
Er ulv farlig for menneske? Nei, siste rapporterte drap var vel i 1800 eller 1700 -eit eller anna. Ulven er særs sky, og rømmer helst når den lukter/høyrer/ser mennesker.
Drep ulven? Ja ulven drep sau, men hadde vi holdt oss til sau som den i utganspunktet var før vi ville ha meir kjøtt på beina, så var den veldig sprek, dei holdt seg i flokk og passa på kvarandre og kunne motstå ulveangrep. Så slik går det når vi "tukler" med det som i utgangspunktet er naturleg. "Vi vil ha større og feitare sau og meir pengar for den, ok da lager vi ei slik rase. Hmm...nytt problem oppstår, ulven drep den alt for lett...tenke, tenke...aha! Vi drep all ulven!"
Så siste spørsmål, er menneske farlig for ulv? Definitivt.

Slutt å rope ulv, ulv!!! og heller lær meir om det ein er "redd" for eller ikkje forstår. Sjå litt djupare etter kva årsaken kan vere. Kanskje det er andre løysingar istaden for å være så brutal og berre utslette det som er ein naturleg del av naturen. 

Eg er for sakleg kommunikasjon frå alle partar, kom forbi barnehagestadiet "Du er dum og eg har rett!" "Nei eg har rett og du er dum". 

Eg er for at alle partar vert høyrt. 

Eg er for ulv og

eg er for menneske.

Mennesket er ein intelligent rase, men mange gonger vert eg flau av det vi gjer.