Stop the extinction of wolves in Norway!


Guest

/ #1826

2016-09-20 13:30

Sjekk forskningen, spesielt de som har studert og levd sammen med ulv i 6 år. The hidden life of wolfs. Og det de har funnet ut I national Parker I Usa. Økosystemet vårt trenger ulv, der er mye viktigere enn at sauebøndene eller andre skal slippe husdyra sine frie i naturen, som forsovet er hjemplassen til ulven. Vi mennesker kan ikke bestemme over slike naturkrefter og det er utrolig bekymringsfullt for meg at de som stryrer skuta vår ikke gidder å sette seg inn i forskning som dette. Problemet ville vært løst og naturen vår ville fått nytt liv om ulvene kunne fått lov til å ha sin egen familie. Nå tillater vi i like liten grad våre nye landsmenn også sine familier, som de forlot i desperasjon fra krig og sult. Hvem vi tror vi er, som leker Gud og dommere, er enda mer bekymringsfullt. Føler meg hjelpesløs når de som rår ikke lytter til spesialister, bare de få som roper høyest i frykt av å forgå i sin egen selvmedlidenhet. La ulven leve i familier, roper jeg høyt og desperat. Sånn som oss!