Nee tegen het koningslied

Quoted post

Kronings-moe

#7330 Re:

2013-04-23 09:02

#7312: - Ik mag het hopen, die rellen dan, ik ben het ZO zat dat er in deze dictatuur van alles door je strot geduwd wordt, je mag geen mening hebben; alleen voor de centen opdraaien. ik wordt doodziek van die hele kroning inmiddels, ècht wat voor hooghartige Bea om in tijden van crisis een troonswisseling te doen. En waar leidt het allemaal toe? Haat, geweld, onvrede> omdat je geen mening mag hebben en geen fatsoenlijk Nederlands meer mag spreken (zingen)... Alleen al die 150000 ballonnen die ze van plan waren om op te laten; als dier ben je de klos en al gaat dat nu niet door het Koningshuis IS dieronvriendelijk> bv; alsof "Bertha 38" wèl een nummer WIL zijn, nee... die heeft geen keuze... Ik ben geen relschopper en ik protesteer door in het wit thuis te blijven en niet aan deze wanstaltige konings-aanbidding mee te doen, de tv blijft uit op het journaal na> kan ik zien of het inderdaad een zooitje wordt! Van mij mag het> moet je het volk maar niet zo onderdrukken in deze zware tijden. Vraag me trouwens wel af wat de BVD is, of bedoelt U RVD?

 

 

Replies

Partij van het VOLK!!

#7333 Re: Re:

2013-04-23 09:07:55