Nee tegen het koningslied

Quoted post


Guest

#6891 Re: het lied is bagger, maar dit commentaar ook.

2013-04-22 16:58

#6852: -

Beste 6852, zullen we maar op de bal (lied) spelen en niet op de man.

Bovendien: "v.d.E bepaalt" is natuurlijk met een T en niet met een D :-).

Het lied is bagger, moet zeker niet gezongen en vervolgens zo snel mogelijk vergeten worden, daar gaat het om.

Replies


Guest

#6911 Re: Re: het lied is bagger,

2013-04-22 17:12:40

#6891: - Re: het lied is bagger, maar dit commentaar ook.

Bedankt voor het controleren van mijn spelling, doe je dat voor de overige criticasters ook even?!

of is het "specifiek" volgens jouw woorden en in mijn geval op de VROUW spelen!

En als je nu echt zo correct bent als je voordoet, wijs dan ook even de anderen die eveneens v.d.e en ook Ewbank, volgens jou, op de man spelen terecht!!

En als je dan toch bezig bent, wijs dan Ewbank ook meteen terecht met zijn opmerking mbt een baby van een criticaster wat volgens hem een chinese naakthond zou betreffen!

EN inderdaad is het belang hier dat het lied NIET gezongen moet worden en zo snel mogelijk vergeten omdat het echt bagger is, én net zoals je zelf aangeeft jouw commentaar en je spellingcontrole ook!!!

 


Guest

#7014 Re: Re: het lied is bagger, maar dit commentaar ook.

2013-04-22 18:27:19

#6891: - Re: het lied is bagger, maar dit commentaar ook.

Ach gut, de spellingpolitie is er ook weer!


Guest

#7020 Re: Re: het lied is bagger, maar dit commentaar ook.

2013-04-22 18:44:21

#6891: - Re: het lied is bagger, maar dit commentaar ook.

Op de man spelen is wat Badr Hari deed en doet!  Deze persoon geeft met zijn commentaar uiting aan ZIJN "mening" iets dat in NL nog steeds in vrijheid mag en kan en een groot goed is!!

Uw terechtwijzing op de spelling zou ik, als ik u was, ook nog maar eens in overweging nemen!!