Onno Hoes, Stap onmiddellijk op.

dink aon de pum hoeske derum

/ #169

2013-05-11 20:33

Zoveel loze beloftes

Maastricht de stichter van een Europa,hahaha laten we dan niet over discriminatie praten.
Maastricht culturele hoofdstad.uchuchuch geen artiest zonder drank of drugs.
Maastricht de grootste voetgangersbrug.hihihi de politiek kan nog niet eens bruggen bouwen betreffende deze problematiek.
Maastricht sjik en sjoen.hohoho als er rotzooi komt ga op vakantie en laat het een ander doen.
Maastricht stad met "treintjes" die rijden zonder kentekenplaat,voor de"brave" toeristen.
Maastricht als meeste belegerde stad,maar nog nooit verraden door iemand van binnen de stadswal.
Maastricht Rieu "oppe" Vriethof, waar blijft Tiesto voor de kids? niemand heeft ons plein ooit "bezet" voor meerdere dagen.[ben geen fan van beide]
Maastricht ik woon er al 4 decennia in de "centre" de enige overlast die ik ervaar is die van onze kansloze arme medeburgers die voor de Albert Heijn staan te bedelenen.Laten we die AH dan ook maar exclusief maken voor de dikke nekken,sigaar rokende,champagne drinkenkende.. PLEBS
ik geef "roeije" Willie wel vaak een euro,zou "Hoessie" dat ook doen? Hij staat tenslotte vaak voor zijn deur.
IK BEDOEL ALLEEN MAAR TE ZEGGEN:
Mijn Maastricht verwijdert zich steeds verder van mij.ik zou hier graag ouder worden maar de lust vergaat mij.
Als u Maasstricht en Limburg zich verder wil inzetten voor een pensionata provincie.
zal ik alsmede mijn toekomstige ondernemers u de rug toekeren.
wij hebben geen zin om kontjes te wassen er ligt al te veel stont op de straat.
verstop u verder achter het gegeven waar rook is is vuur en neem de spiegel want waar een stad in vuur en vlam is blijft ook de rook.
"boe is mestreech gebleve" ? "ich roop uuch op" "revolte"
wee is mestreech ich bin meestreech!!!!!!!!