Why we stand by the Greeks – Our voice for the NO-Front

Contact the author of the petition

This discussion topic has been automatically created of petition Why we stand by the Greeks – Our voice for the NO-Front.

Anonymous

2015-07-03 14:19

This is an open appeal specially for artists and cultural workers to support Greek NO-Front in their struggle for a more democratic Greece and Europe - please share the petition and sign it

2015-07-03 14:55

In defense of the Greek people.

2015-07-03 21:15

I have signed this petition in support of the people of Greece to get rid of the greed bankers and bosses pressure. I believe that the people of Greece and the government of Greece must nationalise the banks, big companies, businesses and the whole economic institutions and confiscate the capitals of big bosses .... that's the way to put the responsiblity on the people who have created the economic crisis.....
JPWu

#4 Creek and Finland

2015-07-08 10:43

Huoli Suomesta, ei Kreikasta!

Kaikki ovat huolissaan ja arvioivat Kreikkaa - tuntevat sen ongelmat paremmin kuin omat taskunsa. Kukaan ei ole huolissaan omasta tontistaan, Suomesta, jonka talouskasvu on tänä vuonna 0,1%

Suomen 30 paperitehtaasta joudutaan sulkemaan 5 seuraavan vuoden aikana 25 % eli 7-8, tarkoittaa myös tuhansia uusia työttömiä! Paperin kysyntä maailmalla laskee 3-4% vauhtia vuodessa. (lähde(suoja): Yksityiset keskustelut suomalaisen metsätellisuuden johtoasemassa olevan henkilön kanssa, joka tokaisi myös, että tuskin ainakaan teollisuus tarvitsee uutta ydinvoimalaa!!!). Suomi ei selviä! Kesäkuu 2015 MTK: Maanviljelöiden rahat loppu Ely ja työvoimatoimistot: Rahat loppu etc...leikkaukset vasta alkavat!

Kreikka

Kreikan onni on elinkeinorakenne. Kreikka elää palvelutuotannolla ja matkailulla 79% eli samaa etua ei ole Suomella, jonka teollisuus on ajettu systemaattisesti alas. Kreikka on jaloillaan ja todellakin "vapauden kehto" n. viidessä vuodessa. Kreikan starategia on ollut oivallinen: demokratia ja sivistys palaavat Kotiin! Me muut seuraamme perässä. Hyvästi EU ja Euro!!!

Kreikan elinkeinorakenne!
– maatalous
3,3[1] %
– teollisuus
17,9[1] %
– palvelut / matkailu
78,9[1] %

Motto: "Matkataan Kreikkaan..." .. Hymiö pacman