Onno Hoes, Stap onmiddellijk op.

Contact the author of the petition

This discussion topic has been automatically created of petition Onno Hoes, Stap onmiddellijk op..

Kwalberke.

#276

2013-05-15 11:15

Meneer Hoes...hou de eer aan u zelf!
Stap op,voordat het vertrouwen in u opgezegd wordt...door de gemeenteraad.
Want de Maastrichtenaren hebben het toch al gehad met u!
En neem Kwalbert mee....en nooit meer terugkomen AUB!!!
Ga maar lekker naar uw heerlijke clubjes in Brussel en Antwerpen,waar heel veel dingen gebeuren die het daglicht niet kunnen verdragen.
Een burgervader die zoveel vooroordelen heeft over anderen...is geen burgervader,maar een steuker!

Guest

#277

2013-05-15 15:19

En waar zijn de studenten eigenlijk, die mogen en kunnen hier ook best over stemmen

Een nog steeds "patentvrij" origineel groen plantje met heel veel mogelijkheden!
Een betere kans voor de mensheid om eenvoudiger te kunnen overleven lijkt mij.
We hadden waarschijnlijk niet voor katoenplanten moeten kiezen [kleding, stoffen?]
We hadden waarschijnlijk niet voor hout-bomen moeten kiezen [Papier, ontbossing?]
We hadden waarschijnlijk niet voor bouw-stenen moeten kiezen [hempcrete? steen vervanger?]
We hadden waarschijnlijk niet voor aardolie moeten kiezen [Ethanol?, lampen olie?]
We hsdden waarschijnlijk niet voor voedsel moeten kiezen [Cannabis zaden, brood?]

We hadden gewoon de HENNEP plant al jaren kunnen telen en om de 4 maanden kunnen gebruiken als grondstoffen voor alle bovenstaande genoemde KWALITEITS-producten.

Dan hadden we ook nog als EXTRA een werkzaam medicijn tegen veel kwalen erbij gehad?
En ook nog als extraatje een onschadelijk niet verslavend en niet dodelijk roesmiddel?

Industriele HENNEP heeft slechts een THC gehalte van 0,2% het is nog steeds niet te laat :)
Waarom hebben we ons dit laten ontnemen en wijsmaken, en is HENNEP VERBODEN verklaard?

https://www.youtube.com/watch?v=PSKJrgGqx_E


Mocht je je als mens niet meer 100% voelen, zou dit wel eens kunnen helpen?
Is je belangrijkste orgaan "de huid" enigszins aangetast, dit eens uitproberen?
THC en CBD hebben unieke receptoren, waarom zou dat zijn? [herstelling leven?]

http://www.youtube.com/watch?v=DO5J4b4K0go

Misschien kunnen we een nieuwe industrie-tak opstarten met allerlei nuttige produkten?
Het is nog steeds NIET te laat :) Alles is mogelijk, leven, het begint met een idee.

Guest

#278

2013-05-15 20:44

Een grote puinhoop
bwakker

#279 Re: Onno Hoes

2013-05-16 06:42

#10: Anonymous - Onno Hoes

Wat dat betreft verdienen onze drugs warriors Opstelten en Hoes zeker een zware en lange gevangenisstraf. Willens en wetens stellen zij vermeende tactische politieke (partij)belangen boven het algemeen landsbelang. Iedereen wist dat de wietpas een fiasco zou worden, toch heeft men het doorgezet. Dit mag niet ongestraft blijven.

De onrechtvaardigheid is onverdraaglijk, dit beleid ondermijnt het vertrouwen in de rechtstaat volkomen. En dat is op lange termijn nog veel schadelijker dan de korte termijn effekten.


Guest

#280

2013-05-16 08:04

Het beleid faalt. Beelden spreken voor zich, en Onno Hoes treedt niet adequaat op. Opstappen Hoes, je hoort niet op zo'n functie. Je hebt geen gevoel voor verantwoordelijkheid en je bezit niet over de intelligentie om dit probleem aan te pakken. Tevens ben je zeer arrogant en doe je dit alleen op Opstelten blij te maken - waarschijnlijk voor een hogere functie in de politiek. Dit soort zaken gaan ten koste van de leefbaarheid en het volk. Je zou aansprakelijk gesteld moeten worden voor alle leed en schade die je de bevolking aan doet!
Monique

#281

2013-05-16 08:08

En nu zegt onze fijne burgervader dat de overlast pas van 5 mei is!
Omdat toen de coffeeshops weer aan buitenlanders verkochten.
De bewoners in de directe omgeving zeggen althans heel wat anders!!!
Hoe dik is de balk veur menier Hoes zunne kop???
De overlast is begonnen toen de coffeeshops niet meer aan de buitenlanders mochten verkopen!
En de escalatie op 5 mei is gekomen,omdat de runnerkes hun inkomsten niet wilden verliezen,die na anderhalf jaar natuurlijk gigantisch zijn...
Menier Hoes,ge weet de zaken goed om te draaien,maar bekijk de zaak nu eens objectief!
Sinds u hier bent,is opeens niks meer goed aan onze stad en zijn inwoners.
Volgens u is alles beter in de rest van Nederland...wat doet u hier dan nog?
U meet met 2 maten,en niet zo'n beetje ook!
bewoner maasmolendijk
Guest

#282

2013-05-16 09:54

hoes! richt je aandacht op de constante intimidatie van agressieve drugsrunners waardoor wij niet meer rustig over de maasmolendijk kunnen lopen. Die toestand is helaas sinds het nieuwe coffeeshopshopbeleid zwaar verergerd!

ik ben geen coffeeshopbezoeker, ik ben een bewoner die er jong uit ziet. met uitzondering van 5 mei word ik altijd lastiggevallen door die dealers! toen de shops ng open waren hielden ze nog afstand. nu houden ze je staande, houden ze een zakje wied voor je gezicht en als je doorloopt schelden ze je uit, gooien ze rommel naar je. of erger ze willen je slaan. mn vriendin durft savonds niet eens meer alleen over straat.


Guest

#283

2013-05-16 10:23

Hoes houdt zich meer bezig met het binnenhalen van de Roze Zaterdag in Maastricht én de aandacht trekken bij de carnavalsoptocht en bij Andre Rieu.

Guest

#284

2013-05-16 12:40

"De oorlog is verklaard door de coffeeshophouders aan ons rechtssysteem," haha die vent is geschift,
eerst de oorlog verklaren aan de burgers van Maastricht en dan de feiten verdraaien en de schuld aan de coffeeshops geven.
wat een sneu figuur
>>> Maastricht verdiend veel beter !!! <<<


Guest

#285

2013-05-16 12:47

Hoes gaank noa hoes maan

Guest

#286

2013-05-16 15:19

De grootste klootzak die in Maastricht rondloopt, die zich helemaal niets van maastricht aantrekt.Vraag maar eens rond in Heugemerveld!Toen er 2 kinderen doodbleven door een uitslaande brand liet hij niets van zich horen,de strontvlieg.Hij zit er alleen maar om z,n zakken te vullen en geld uit tegeven over de rug heen van de burgers.Wegwezen en zo snel mogelijk

This post has been removed by its writer (Show details)

2013-05-16 15:26



Guest

#288 opzouten

2013-05-16 15:28

doe je werk op n normale manier en hou niet vast aan ouderwetse ideeen! maak dr geen vete van en luister naar het volk! je bent een BURGERVADER! gedraag je daar ook naar!

Guest

#289

2013-05-16 15:52

Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald heer Hoes!!
facebook.com/mrlunk

#290 Een ondernemer uit Maastricht schrijft....De Waarheid!

2013-05-16 17:09

Dames en heren goedenavond, ik ben Hakim Elfassih,
eigenaar van Antony Morato in het Mosae Forum in Maastricht,en ik ben BOOS !

Heeft u zich op die zomerse 1 mei ook weer geergerd, aan die honderden buitenlandse drugstoeristen in de stad ?
Nee ik niet !! Waar ik me op 1 mei wel aan geergerd heb, zijn de tientallen drugsrunners in de stad.
Maar daar erger ik mij al meer dan een jaar aan !

Link:
http://www.coffeeshopnieuws.nl/index.php/blog/3-articles/197-een-ondernemer-uit-maastricht-schrijftde-waarheid
Facebook.com/mrlunk

#291 #290 Een ondernemer uit Maastricht schrijft....De Waarheid!

2013-05-16 17:10

Dames en heren goedenavond, ik ben Hakim Elfassih,
eigenaar van Antony Morato in het Mosae Forum in Maastricht,en ik ben BOOS !

Heeft u zich op die zomerse 1 mei ook weer geergerd, aan die honderden buitenlandse drugstoeristen in de stad ?
Nee ik niet !! Waar ik me op 1 mei wel aan geergerd heb, zijn de tientallen drugsrunners in de stad.
Maar daar erger ik mij al meer dan een jaar aan !

Link:
http://www.nujij.nl/politiek/wietpas-maastricht-een-ondernemer-schrijft-de.23111119.lynkx

Guest

#292

2013-05-16 17:35

Ja Onno Hoes, van de VVD, die helpen ons land naar de afgrond, nooit maar ook nooit geen VVD meer mensen.

Guest

#293

2013-05-16 18:28

wordt gek van die mannetjes in de buurt toen de shops open waren was dit allemaal niet

Guest

#294

2013-05-16 19:14

onnozel vvd gezeik.

Guest

#295

2013-05-16 21:25

Oprotten naar je homo stad

Guest

#296

2013-05-16 21:27

Waarom een buitenlander als burgemeester??? Dit is Mestreech maan! Gaank naor " HOES"!!

Guest

#297

2013-05-16 22:54

Onno moet nog maar eens op vakantie gaan maar zonder albert kan hij toch iets beter nadenken?

Guest

#298

2013-05-17 07:14

Onno Hoes is a c*ck-suck'n mayor who needs to step down right NOW !

Guest

#299

2013-05-17 11:17

Wet die hij probeert te handhaven is niet rechtsgeldig.
Ik mag geen eigen rechter spelen zo ook Onno Hoes niet !!!!!!!!
gast82

#300 Re:

2013-05-17 11:25

#1: patHollander -

sjiek en sjoen, samen onno hoes weg doen!