Onno Hoes, Stap onmiddellijk op.

Contact the author of the petition

This discussion topic has been automatically created of petition Onno Hoes, Stap onmiddellijk op..

waarheidsgetrouw.

#351 Re: Onno Hoes, Stap onmiddellijk op.

2013-12-19 14:59

#334: HoesNaarHuus - Onno Hoes, Stap onmiddellijk op.

die opstelte ken van mij part ook gewoon de kanker krijgen, misbaksel wat t is. systematisch nederland kapotmaken om eigen zak te vullen.

O-No Verslinder

#352 Pervers, onbetrouwbaar en chantabel dus onhoudbaar.

2013-12-19 18:23

Nu ben ik niet zo bekend met het Joods geloof, maar bij mijn weten is het binnen dat geloof niet toegestaan om een homo huwelijk aan te gaan en om er buitenechtelijke relaties op na te houden (maar goed ik kan me vergissen). Dus Hoes is slechts dan Jood als hem dat uitkomt? Als hij daarmee sympathie op kan wekken door te spelen op het (nog steeds) heersend schuldgevoel.
Hoeveel zal er nog bekend gaan worden over zijn 'affaires'? Of wordt hij alreeds gechanteerd opdat bepaalde gegevens maar niet naar buiten zullen komen? Ondertussen heeft Onno Hoes al bewezen dat zijn woord geen donder waard is. Het 'oppikken' van seksuele relaties in kroegen en van seks dating sites brengt nu eenmaal bepaalde risico`s met zich mee (is hij/zij nu wel echt meerderjarig of is dit een leugen). En als een burgemeester van een stad gechanteerd wordt dan strekt die chantage zich ook uit naar de gemeenteraad, de stad en derhalve ook de burgers.
'Het is privé!' Wordt er geroepen. M`n kloete! Als burgemeester heeft dat figuur geen echt privé leven, daar krijgt hij ook naar betaald. Ja, achter de gesloten deuren van zijn huis, dat is privé (en zelfs dat is nog voor discussie vatbaar). Maar om in het openbaar met een lover boy, nog niet de helft van je leeftijd, staan vozen heeft in mijn optiek niets meer 'privé' aan zich.
Dus Onno Hoes, how de ier oan d`n eige en maak dich de weeg af!


Guest

#353

2014-01-17 20:40

hoes vuile crimineel...je maakt alles kapot omwille van je ego....zielig en laag

Guest

#354

2014-03-19 15:10

onno gaank naor hoes !!!

Guest

#355 Is die ouwe nicht nog niet weg?

2015-01-26 14:00

Met die enge ouwe nichtenkop. Bah!

 

Wat een groezelige kop heeft die ouwe nicht toch en dan die gele tanden in die stinkmuil brrrr


Anonymous

#356

2016-06-23 02:21

:) En zo gaat de tijd voorbij en er niets veranderd.